torstai 7. joulukuuta 2017

Minne minä katosin?

Moikka! Pitkästä aikaa tosiaan. En todellakaan päässyt elokuussa tavoitteeseeni, päinvastoin. Kiloja on tullut huomattavasti lisää, vaikka en ole vaa'alle uskaltautunut sitten toukokuun. Näytän lihavemmalta, kuin kaksi vuotta sitten, vaikka olinkin raskaana. Jännä, että poikaystäväni pelkää minun olevan taas raskaana :'D no okei, ei se ole mitenkään hauskaa, aika huolestuttavaa näyttää raskaana olevalta, vaikka tätä en ole.

Salilla en ole käynyt enää toukokuun jälkeen, lenkille en ole edes kuvitellut lähteväni. Olen syönyt noin kerran päivässä.. jotain pikaruokaa. Tällä hetkellä haluaisin vaan nukkua, en jaksa tehdä enää mitään. Mulla on jatkuvasti huono-olo, heikottaa, huimaa ja oon jatkuvasti kiukkunen. 

Tällä viikolla tajusin miten kamalalta näytän. Musta (ja kavereista) otettiin kokovartalokuva. Hetken katoin kuvaa pieni kyynel silmäkulmassa. "Olenko mä oikeesti noin vitun iso ryhävalas?" Taisi olla eka selkee ajatus mun päässä. Miten ihmeessä mä olen päästänyt itseni tähän kuntoon? Oon potenu pientä ahdistusta siitä asti kun näin sen kuvan. Mua ällöttää ajatus itsestäni. Mua oksettaa mun oma kroppa. Toivon todella et tää oli mulle se motivaatiopiikki. Nyt mä haluan, nyt mä teen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti