maanantai 6. maaliskuuta 2017

Salipäivä ja lipsumisia

Tänään kävin salilla ja jäi erittäin hyvä fiilis. Porukkaa oli sopivasti joten pääsin kaikki "omat" laitteet läpi ilman odotteluja. Tänään jopa oli ihan kaiken kokoista porukkaa niin ei ollut itselläkään enää niin huono olo.

Mulla on ollut viime yöstä kurkku vähän kipeä tai oikeastaan karhea? En osaa selittää ei siis sinänsä satu tai vastaavaa on vaan hirveen ärtynyt. Toivon ettei mulle pukkaa tähän päälle mitään räkätautia, joka hidastais mun treenailua. Tuntuu että haluaisin tällä hetkellä olla vaan salilla. Huomasin tänään että mulle ei meinannut riittää pienet aloittelu/harjoittelu painot, vaan mun olis heti mukamas täytynyt repästä joku 100kg penkistä :D no ei nyt ihan. Yritin kuitenkin malttaa mieleni ja tehdä kevyillä painoilla, että kroppaa kerkeää mukaan taas tähän treenailuun. Hirvee hinku takas salille. Keskiviikkona uudestaan.

Syömiset on mennyt taas ihan päin jotain. En vaan saa tästä uudesta ruokarytmistä kiinni. Tekosyitä löytyy taas vaikka muille jakaa. Ikävä kyllä palkitsin itseäni tänään suklaalla. "Meen kuitenkin tänään salille kuluttamaan tästä tulevat kalorit" eikä se edes jäänyt siihen yhteen suklaapalaseen. Tässä yksi syy, miksi haluan treenata "täysillä". Kunpa vain saisin taottua päähäni, että ei se mene näin. Hirveen hankalaa päästä vanhoista tavoista eroon. Onneksi huomenna on taas uusi päivä.. ehkä mä vielä opin syömään oikein.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti