torstai 4. toukokuuta 2017

Dieetti?

Tänään sain vihdoin ja viimein aikaiseksi lähteä salille. Mulla jäi niin huono maku viime kertaisesta salireissusta, et ei oo aikaisemmin ollut kiinnostusta edes katsoa salille päin. Onneksi menin. Sali oli aivan tyhjä kun sinne pääsin ja alkulämmittelyn aikana sinne saapui vain yksi mun lisäksi. Eihän mulla ois tänään edes ollut salipäivä, mut jotenkin tuli se fiilis et pakko päästä. Jaksoin jopa yllättävän hyvin vähän suuremmilla painoilla, eikä edes tuntunut pahalta! Toki asiaan varmasti vaikutti myös se, että söin tän päivän aikana kuten kuuluukin. Oli siis energiat kohdillaan!

Harmikseni sain taas todeta, että mun proteiini juomani maistui aivan kamalalta ja siitä tuli huono olo. Tää on jo siis neljäs minkä olen tilannut ja ne kaikki on maistunut ihan äklömakeilta. Kai mun täytyy kokeilla seuraavaks maustamatonta tai vaihtaa jauheet banaaneihin. Harmi sinänsä.

Vaikka oon aiemmin täällä blogin puolellakin puhunut etten aloita mitään diettiä, niin sorruin kuitenkin aloittamaan Akin ja Ritan "kesäkuntoon" valmennuksen. En kuitenkaan oo kerennyt sitä vielä kunnolla aloittamaan, mutta pienin askelin oon sitä lähtenyt noudattamaan. Huomenna tai viimeistään ensi viikolla olis tarkoitus käydä hakemassa vielä viimeiset ainekset mitä multa siitä vielä puuttuu ja aloittaa sen valmennuksen ruokavalio niin kuin ohjeissa määrätään. Alkoi vaan itsestä tuntua etten pääse eteenpäin ruokavalioni kanssa, joten päätin lähteä kokeilemaan josko se onnistuisi paremmin tälläisen valmennuksen kautta, missä on tarkka määrätty ruokavalio. Toivon todellakin että mun mielenkiinto pysyy siinä hommassa tai mun rahat on mennyt täysin hukkaan.

Seuraavaksi kirjoittelen huhtikuun yhteenvedon, vaikka siinä nyt ei kyllä ole mitään positiivista kirjoitettavaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti