perjantai 5. toukokuuta 2017

Huhtikuun yhteenveto

Treenipäiviä taisi huhtikuulle siunaantua huimat 4 ihan maksimissaan. No en kyllä oikeasti laskenut, mutta ei niitä tosiaan montaa ollut. Kaksi viikkoa taisi mennä pelkkää hese, mäkki tai pizzeria ruokaa syödessä. Taisin mä kerran subiakin syödä. Olo on sen mukainen. Vaa'alle uskaltauduin 2.5 ja paino näytti muistaakseni 78,4 eli +0,5kg. En mä voi kuvitella olevani elokuussa kymmenenkiloa kevyempi jos mun ruokailut näyttää tältä ja en edes jaksa liikkua. En voi kuvitella laihtuvani jos syön mitä huvittaa ja liikun 3 kertaa viikossa tunnin verran. Ei se vaan toimi niin.

Oon toisaalta epäonnistunut niin monta kertaa, ettei se oikeastaan edes yllätä että taas kävi näin. Mä oon niin monesti sortunut syömään jotain aivan muuta kuin pitäisi, koska mun ajatus on ollut tähän asti "Onnistun täydellisesti tai en ollenkaan" oon laittanut kerran suuhuni juuston palan niin ajatus on ollut samantien "Tää meni nyt jo päin veetä, niin saan syödä koko loppupäivän mitä huvittaa". Ei. Mun kuuluis pikemminkin ajatella ettei pienet lipsahdukset tuhoa monen kuukauden projektia. Tarvis yrittää olla armollinen. Tarvis oppia ajattelemaan eritavalla. Oon ollut turhan hätänen heittäessäni hanskat heti tiskiin. Mäkin oon kuitenkin vain ihminen. Ihmisille sattuu repsahduksia ja ne on ihan fine.

Näin ollen ollaan aikataulusta jäljessä ainakin 2,5 kiloa. Saattaa siis olla ettei elokuun -10kg tavote tule täyttymään. Aika näyttää. Toivon todella löytäväni motivaation tähän touhuun, elokuussa on nimittäin eräs tilaisuus minne haluan laittaa mekon päälleni! Ja sitä en yli 70 kiloisena suostu tekemään, joten siihen tähdätään että mekko saataisiin päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti